Facebook Badge

3 cerita lawak mr bean



BARAH OTAK

Doctor : Minta maaf, sebenarnya anda mempunyai barah otak.
Mr. Bean : Yesss!!! (sambil melompat kegembiraan)

Doctor : Adakah kamu faham apa yang saya cakapkan tadi?
Mr. Bean: Ya la, apa doktor ingat saya bodoh?

Doctor : Abis kenapa kamu gembira sangat?
Mr. Bean: Sebab ini membuktikan saya mempunyai otak!
_________________________________________________________

KEMATIAN IBU:
Mr. BeanSadMenangis) doktor tepon, mak aku dah meninggal.
Kawan : Bersabarlah kawanku.

(Selepas 2 minit) Mr. Bean menangis semakin kuat

Kawan : kenapa ni?
Mr. Bean : Adik aku call, mak dia meninggal juga!
_________________________________________________________

MATEMATIK
cIKGU: 5 tambah 4 berapa?
Mr. Bean : 9
Teacher : Ok kalau 4 tambah 5?
Mr. Bean : Cikgu ni jangan nak memperbodohkan saya, cikgu hanya tukarkan soalan, jawapannya ialah 6


............... klau da nmya mr bean.. kih3

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © No Ordinary Blog =)